خدمات پس از فروش یکی از زیر مجموعه های فروش ، بازاریابی و توزیع در هر سازمان ، ارگان و شرکت فعال

30 مرداد 1402
 http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1692638872خبز.jpg
خدمات پس از فروش یکی از زیر مجموعه های فروش ، بازاریابی و توزیع در هر سازمان ، ارگان و شرکت فعال در این حوزه است:
دکتر محمد یونسی استاد دانشگاه (دکتری مدیریت بازرگانی-بازاریابی) و هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری تلفن همراه تهران‌؛
در حوزه مدیریت و  بازاریابی ، خدمات پس از فروش یکی از ارکان بخش فروش جهت رضایتمندی بیشتر مصرف کننده نهایی است 
تمام هدف و پشتیبانی که در حوزه خدمات پس از فروش انجام میشود تحقق شعار فروش و بازاریابی میباشد و حرکت آن در راستای قلب تپنده این واحد خواهد بود لذا اصلی ترین و مهمترین موضوع همراستا بودن حوزه خدمات پس از فروش با سیاستها و مجموعه فروش و بازاریابی میباشد
در حوزه اصناف بدلیل فرصت طلبی یا عدم انجام کار کارشناسی متاسفانه بخشهایی از رسته هایی که مستقیما زیر مجوعه حوزه فروش و بازاریابی هستند به اشتباه و غیر تخصصی از این بخش جدا شده  و سبب ایجاد معضل و مشکل هم برای مصرف کننده نهای  و هم اصناف شده است. متاسفانه در ادوار گذشته  بدلیل عدم اشراف به موضوع  و با استفاده از خلا های قانون نظام صنفی باعث بوجود امدن اتحادیه هایی غیر تخصصی و محدود به حوزهایی  شده اند که در قلب رسته های دیگر برای سالیان زیاد وجود داشته است و امری جدا نشدنی از یکدیگر بوده اند . مگر امکان دارد شما خدمات پس از فروش محصولی را از بخش اصلی فروش و بازاریابی جدا کنید ؟؟؟ یکی از وظایف اصلی فروشندگان و وارد کنندگان همچنین تولید کنندگان ارائه خدمات پس از فروش است چرا که این بخش مشتری وفادار را ایجاد و نهایتا چرخه فروش را به سمت تکرار هدایت میکند مگر نه اینکه بخش فروش و بازاریابی به دنبال تکرار خرید و ایجاد مشتری وفاداراست  لذا نهایتا وجود این اتحادیه ها موجب اتلاف منابع مالی مصرف کنندگان و واحدهای صنفی شده و جز سردرگمی حتی برای سازمانهای دولتی بدلیل ارائه اطلاعات غلط و غیر کارشناسی چیزی ندارند، هدف اصلی سامانه جدید کسب و کار جلوگیری و سراسامان دادن به همین موضوعات و احقاق حقوق نهایی مصرف کننده و فروشندگان  است .با تغییر مدل کسب و کار همچنین فروش در حوزه فضای مجازی و اتصال کسب و کار به فضای مدرن و جهانی واحدهای صنفی برای باقی ماندن در فضای کسب و کار باید خود را به روز و به دهکده جهانی تجارت متصل شوند .
اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه تهران در تلاش است با کار کارشناسی و دقیق ، گامی قاطع و ماندگار در راستای احقاق حقوق مصرف کننده نهایی، واحد صنفی و شرکتهای وارد کننده برداشته و کسب و کار نوین وبروز که بخش جدانشدنی اصناف میباشد را ارتقا و جزو پیشتازان اتصال و تغییرات بازار و بازاریابی در حوزه فروش باشد و در تلاش است با رفع معضلات و مشکلات یاد شده که بدلیل عدم وجود کار کارشناسی شده و علمی بوجود امده اند بستر بوجود امدن اصنافی پویا،حرفه ایی و تخصصی را فراهم کند تا سهم بازار هر واحد صنفی بر مبنای شایستگی و رقابت باشد و نهایتا مصرف کننده نیز از این موارد منتفع گردد.



ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم