آموزش و افزایش دانش مهمترین نیاز اصناف کشور:

5 شهريور 1402
 http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1693166914images.jpg
دکترمحمدیونسی استاد دانشگاه وعضوهیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری تلفن همراه تهران:
بزرگترین معضل اصناف و کسبه، عدم آگاهی و اشراف به قوانین نظام صنفی و مالیاتی است چرا که در هنگام انتخاب رسته فعالیت در سامانه صدور مجوز کسب و کار بدون آگاهی از قوانین مالیاتی و اینتا کدها  فعالیت خود را انتخاب و از این مرحله گذر میکنند حال آنکه یکی از مهمترین مراحل و دلیل بروز معضلات مالیاتی همین مرحله است  
 کسبه در گذشته از چندین اتحادیه در حوزهای فعالیتی همچون توزیعی -تولیدی -خدماتی مجوز کسب و کار دریافت میکردندحال انکه این موضوع موجب ایجاد پرونده مالیاتی متعدد در سامانه مالیات و بروز حساسیت محاسباتی در زمان رسیدگی میشود و اگر این عزیزان با اشراف به قوانین و دانش کافی با این موضوع روبه رو بودند هم در حوزه مالیاتی و هم در حوزه قانون نظام صنفی استوارتر به فعالیت خود ادامه و با معضلات و مسائل پیش رو مواجه نمیشدند
 متاسفانه در نظام آموزشی کشور در همه مقاطع صرفا اطلاعات آکادمیک و تئوری تدریس شده  به همین دلیل دچار خلا در آموزشهای میدانی و کاربردی میباشیم بعنوان نمونه در دانشگاهها نیز همین موضوع وجود دارد چرا که فارغ التحصیلان رشته های ذیربط صرفا بصورت تئوری و آکادمیک با مباحث آشنا و در بازار کار متاسفانه وبصورت عملی با مشکلات جدی مواجه میشوند
لذا جهت بروزرسانی افزایش سطح دانش اعضای محترم صنفی ، هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری تلفن همراه تهران با حمایت و پیگیری جناب اقای محمدرضا رمضان ریاست محترم اتحادیه زمینه این آگاهی و آموزشها را در کمیسیون آموزش اتحادیه فراهم و جهت ارتقا آن تلاش میکنند تا با تحقق این مهم بتوانند جامعه صنفی و اصناف را به سمت گسترش کسب و کار  و نهایتا افزایش سهم بازار خود سوق دهند  ، امروز آشنایی با مسائل روز و قوانین مختلف در حوزهای صنفی و‌مالیاتی وسامانه های کسب و کار نیاز مبرم هر فرد و واحد صنفی است . اصناف برای گذر از حالت سنتی به مدرنیته با توجه به پیشرفت تکنولوژی  باید هرچه زودتر سطح  آگاهی و دانش خودرا به روز و هماهنگ با آن حرکت کنند  تا نهایتا جایگاه ویژه خود را ارتقا و‌حفظ کنند چرا که بزرگترین تشکل و مردمی ترین نهاد کشور ، اصناف هستند و اصناف در تمامی حوزها و زمانها پیشتاز بوده و انشالله خواهند بود
https://akhbaresenfi.ir/?p=3516

صورتحساب الکترونیک بخشی ازشفافیت سامانه فروشگاهی

1 شهريور 1402
 http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1692818872download.jpg
صورتحساب الکترونیک بخشی ازشفافیت سامانه فروشگاهی
 
باحرکت بسمت دیجیتال مارکت و کسب و کار نوین بازار نیز بسمت این مهم حرکت کرده و با اجرای این طرح در حوزه فروش تلفن همراه امکان نظارت بیشتر و تشخیص اصالت کالا نیز فراهم خواهد شد 
اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه تهران در راستای تحقق این مهم گامهای استوار و جدی را برداشته و در حال اتصال فروشندگان (تلفن همراه) به سامانه میباشد 
لذا کسبه عزیزی که همچون این دوستان که گاها از اتحادیه های غیر مرتبط مجوز کسب و کار دریافت کرده اند ولی در حوزه فروش فعالیت میکنند حتما در سامانه صدور مجوز کسب و کار حوزه فعالیت خود را اصلاح و یا با مراجعه به اتحادیه مربوطه  این مهم را تسهیل کنند 
در حوزه توسعه تجارت الکترونیک با اتصال و آموزش اصناف در کمیسیون تخصصی آموزش اتحادیه این امکان وجود دارد تا کسبه در بازاری شفاف و رقابتی سهم بازار خود را گسترش و نهایتا مصرف کننده نیز از این حوزه منتفع گردد 
کسبه عزیز و اعضای محترم فعال در حوزه فروش برای دریافت و استفاده از این خدمات خصوصا فعالین فروش در حوزه تلفن همراه در حوزه تخصصی و مرتبط خود یعنی اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه بیش از پیش در تعامل قرار بگیرند تا از آخرین موضوعات و بخشنامه های فروش باخبر گردند چرا که در بخش سامانه های مودیان و اجرای موضوعات مالیات هوشمند نیز تاکید بر نوع فعالیت و حوزه تخصصی شده و مبنای پرداخت مالیات منصفانه میباشد

خدمات پس از فروش یکی از زیر مجموعه های فروش ، بازاریابی و توزیع در هر سازمان ، ارگان و شرکت فعال

30 مرداد 1402
 http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1692638872خبز.jpg
خدمات پس از فروش یکی از زیر مجموعه های فروش ، بازاریابی و توزیع در هر سازمان ، ارگان و شرکت فعال در این حوزه است:
دکتر محمد یونسی استاد دانشگاه (دکتری مدیریت بازرگانی-بازاریابی) و هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری تلفن همراه تهران‌؛
در حوزه مدیریت و  بازاریابی ، خدمات پس از فروش یکی از ارکان بخش فروش جهت رضایتمندی بیشتر مصرف کننده نهایی است 
تمام هدف و پشتیبانی که در حوزه خدمات پس از فروش انجام میشود تحقق شعار فروش و بازاریابی میباشد و حرکت آن در راستای قلب تپنده این واحد خواهد بود لذا اصلی ترین و مهمترین موضوع همراستا بودن حوزه خدمات پس از فروش با سیاستها و مجموعه فروش و بازاریابی میباشد
در حوزه اصناف بدلیل فرصت طلبی یا عدم انجام کار کارشناسی متاسفانه بخشهایی از رسته هایی که مستقیما زیر مجوعه حوزه فروش و بازاریابی هستند به اشتباه و غیر تخصصی از این بخش جدا شده  و سبب ایجاد معضل و مشکل هم برای مصرف کننده نهای  و هم اصناف شده است. متاسفانه در ادوار گذشته  بدلیل عدم اشراف به موضوع  و با استفاده از خلا های قانون نظام صنفی باعث بوجود امدن اتحادیه هایی غیر تخصصی و محدود به حوزهایی  شده اند که در قلب رسته های دیگر برای سالیان زیاد وجود داشته است و امری جدا نشدنی از یکدیگر بوده اند . مگر امکان دارد شما خدمات پس از فروش محصولی را از بخش اصلی فروش و بازاریابی جدا کنید ؟؟؟ یکی از وظایف اصلی فروشندگان و وارد کنندگان همچنین تولید کنندگان ارائه خدمات پس از فروش است چرا که این بخش مشتری وفادار را ایجاد و نهایتا چرخه فروش را به سمت تکرار هدایت میکند مگر نه اینکه بخش فروش و بازاریابی به دنبال تکرار خرید و ایجاد مشتری وفاداراست  لذا نهایتا وجود این اتحادیه ها موجب اتلاف منابع مالی مصرف کنندگان و واحدهای صنفی شده و جز سردرگمی حتی برای سازمانهای دولتی بدلیل ارائه اطلاعات غلط و غیر کارشناسی چیزی ندارند، هدف اصلی سامانه جدید کسب و کار جلوگیری و سراسامان دادن به همین موضوعات و احقاق حقوق نهایی مصرف کننده و فروشندگان  است .با تغییر مدل کسب و کار همچنین فروش در حوزه فضای مجازی و اتصال کسب و کار به فضای مدرن و جهانی واحدهای صنفی برای باقی ماندن در فضای کسب و کار باید خود را به روز و به دهکده جهانی تجارت متصل شوند .
اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه تهران در تلاش است با کار کارشناسی و دقیق ، گامی قاطع و ماندگار در راستای احقاق حقوق مصرف کننده نهایی، واحد صنفی و شرکتهای وارد کننده برداشته و کسب و کار نوین وبروز که بخش جدانشدنی اصناف میباشد را ارتقا و جزو پیشتازان اتصال و تغییرات بازار و بازاریابی در حوزه فروش باشد و در تلاش است با رفع معضلات و مشکلات یاد شده که بدلیل عدم وجود کار کارشناسی شده و علمی بوجود امده اند بستر بوجود امدن اصنافی پویا،حرفه ایی و تخصصی را فراهم کند تا سهم بازار هر واحد صنفی بر مبنای شایستگی و رقابت باشد و نهایتا مصرف کننده نیز از این موارد منتفع گردد.



اکثر معافیت ها و حمایتها در حوزه توزیع و تولید

29 مرداد 1402
http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1692564322WhatsApp_Image_2023-08-21_at_00.14.12_خبری.jpg
-دکتر محمد یونسی استاد دانشگاه ، عضو هیئت مدیره و خزانه دار اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه تهران : با توجه به اینکه در سامانه صدور مجوز کسب و‌کار انتخاب رسته فعالیت و نوع کسب و کار بر عهده واحد صنفی قرار گرفته است به جدیت تاکید میکنیم واحدهای صنفی توجه داشته باشند طبق قانون نظام صنفی رسته فعالیت افراد در حوزه کسب و کار به سه دسته توزیعی ، تولیدی و خدماتی تقسیم میشود 
سپس به رسته های ریز تر تبدیل و بخش بندی میشوند اما واحدهای صنفی در سه بخش کلی تقسیم بندی شده اند و مبنای فعالیت اداره مالیات ، بیمه و سازمانهای دولتی بر این بخش بندی است 
لذا درصد مشمول مالیات بر درامد (اینتاکد)اصناف نیز در اداره مربوطه بر همین مبنای تقسیم بندی محاسبه میگردد
در ادوار گذشته به دلیل اینکه واحد مالیاتی بر مبنای بند ۳ اکثرا بر اساس توافق صورت میگرفت و فاکتورهای خرید و فروش در اختیار واحد مالیاتی قرار نمیگرفت این نکته خیلی حائز اهمیت نبود اما با اجرای سامانه پایانه های فروشگاهی و مودیان همچنین پرداخت مالیات هوشمند و بر اساس گردش مالی و عملکرد واقعی نقش اینتا کد مالیاتی بسیار پر رنگ و حیاتی است
از این رو  به همکاران و اصناف عزیز توصیه میکنم حتما به این‌موضوع دقت کنند چرا که اکثرا در حوزه کسب و کار ،  اصناف این حوزه مشغول به فعالیت توزیعی هستند و اکثر معافیت ها و حمایتها در حوزه توزیع و تولید میباشد ولی متاسفانه به دلیل کارشناسی غیر علمی و اشتباه گروهی در ادوار گذشته منجر به صدور مجوز کسب و کار در رسته های خدماتی شده اند با اینکه کسبه در حوزه توزیعی فعالیت میکنند
و همین امر سبب بوجود امدن منافع شخصی برای گروهی خاص همچنین متضرر شدن کسبه محترم در حوزه ای فعالیت خود شده است
حتی میتوان افق دید را فراتر برد و این گروه با دخالت در حوزه فروش و با توجه به عدم تخصص و دانش کافی و شرکت در مجامع تخصصی به عنوان میهمان جهت منافع شخصی سبب شدند تا اطلاعات غیر تخصصی و نادرست به سازمانهای طابع وزارت صمت جهت ریجستر یا واردات گردند و نهایتا منافع شخصی راپیگیری  و‌کسبه و وارد کنندگان و خرده فروشان متضرر گردند
کاری که با بعضی از مدلهای تلفن همراه در حوزه واردات کردند ببینید چه کسانی یا چه گروههایی از این موارد منتفع شدند ، چرا در حوزهای غیر تخصصی ورود میکنند 
اتحادیدها مبنای بوجود آمدنشانش حفظ و تلاش برای حقوق اصناف بوده و همانطور که از نامش پیداست اتحادیه های صنفی؛ یعنی انتخاب جمعی متخصص برای حفظ منافع صنفی کل اعضا نه اینکه برای منافع شخصی خود باعث ضرر به بخش بزرگی از کسبه شوند
لذا اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری تلفن همراه تهران با بیش از ۵۰ سال سابقه در حوزه توزیع کالای تخصصی اعلام میدارد تمامی اعضایی که در حوزه توزیع و فروش فعالیت میکنند به خانه خود و اتحادیه مربوطه خود رجوع کنند چرا که مخاطرات بزرگی با اجرای قوانین کسب و‌کار نوین در انتظار آنها خواهد بود
چه دوستانی که به تازگی عضو جدید سامانه های کسب و کار شدند چه عزیزانی که در ادوار گذشته به هر دلیلی جذب اتحادیه های غیر مرتبط شدند از فرصت ایجاد شده و زمان باقیمانده استفاده کنند و در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند تا بتوانیم تمام حقوق از دست رفته در حوزه توزیع و‌فروش با همکاری افراد متخصص و دانشگاهی را به آنها برگردانیم و بتوانیم شعار پیوند تجربه و دانش را محقق کنیم 
به امید روزی که افراد صنفی بی واسطه و متقن بتوانند به اطلاعات صنفی خود دسترسی داشته باشند و در رقابتی سالم همه افراد سهم بازار خود را بدست و گسترش دهند 
 https://akhbaresenfi.ir/?p=3425

درسامانه جدیدصدورمجوزکسب و کارازاتحادیه های مرتبط جوازبگیرند

22 مرداد 1402
 
 
*درسامانه جدیدصدورمجوزکسب و کارازاتحادیه های مرتبط جوازبگیرند
-دکتر محمد یونسی* (عضو‌هیئت مدیره و خزانه دار اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی وتصویری و تلفن همراه تهران ): متاسفانه در دوره ارسال اظهار نامه مالیاتی  به کررات مشاهده شد اعضا صنف از اتحادیه های غیر  مرتبط مجوز کسب و کار دریافت کرده اند و  یا در گذشته به دلیل راهنمایی نادرست اتحادیه های غیر مرتبط اقدام به اخذ مجوز کرده اند و در زمان رسیدگی گرفتار ادارات و مباحث رسیدگی مالیاتی شدند

به طور مثال اعضای محترمی که در حوزه فروش تلفن همراه فعالیت میکنند و بخشی از فعالیت آنها به تعمیرات تلفن همراه اختصاص دارد متاسفانه از اتحادیه غیر مرتبط با فروش تلفن همراه مجوز گرفتند و بدلیل خدماتی بودن این اتحادیه اینتا کد ( درصد درامد مشمول مالیات) خدماتی دریافت و با مالیات های سنگین روبه رو‌ شدند چرا که گردش مالی دستگاههای کارتخوان ملاک فعالیت انها قرار گرفته است ودر اینتا کد فعالیتهای خدماتی درصد بالایی درنظر گرفته شده است
لذا به همکاران عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به اجرای قانون پایانه های فروشگاهی حتما در مدت زمان باقیمانده با ابطال مجوزهای  غیر مرتبط و اخذ مجوز فروش  از اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه تهران از بروز مشکل بزرگ مالیاتی جلوگیری کنند و با نرخ تعیین شده در حوزه فروش تلفن همراه که توسط این اتحادیه در حال بروزرسانی است مالیات به حق و‌ منصفانه پرداخت کنند
در حوزه خدماتی و تعمیراتی گاها تا ۱۷ درصد سود عملکرد برای  فعالین این حوزه  در نظر گرفته شده  است بنابراین برای همکارانی که عمده فعالیت آنها در حوزه فروش تلفن همراه  میباشد ولی مجوز خدمات تلفن همراه را اخذ کرده اند  در مقایسه با درصد سود حاصل از فروش ، مالیات محاسبه شده بسیار سنگین و غیر منصفانه است  واین مهم  به ضرر اعضای صنف فروشندگان تلفن همراه خواهد بود
به جهت تسهیل و اصلاح این موضوع اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی تصویری و تلفن همراه تهران شرایط و تسهیلات ویژه ایی را برای این عزیزان در نظر گرفته است .
همکارانی که به هر دلیلی مجوز غیر مرتبط دریافت کرده اند با مراجعه به این اتحادیه و اصلاح مجوز خود از مزایای قانونی  آن بهرمند شوند ، چرا که در بحث درصد درامد مشمول مالیات ( اینتا کد) مهمترین و اساسی ترین بخش ،نوع فعالیت ،رسته شغلی و نوع مجوز کسب و کار میباشد
 https://karokarafarini.ir/?p=44522
http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1692001097download.jpg

مالیات

12 خرداد 1402
http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1685706007سمینار.jpg*سلام *
*سوال اکثر همکاران عزیزم *در خصوص تبصره ماده 100 همچنین ارسال اظهارنامه مالیاتی و نسبت سود در محاسبه درآمد باعث شد تا *جدول اینتا کد مالیاتی* برای مشاغل را برای شما عزیزان ارسال نمایم 
لذا دقت فرمایید *ریز فعالیت در رسته خود را پیدا کرده و محاسبه نمایید *.در خصوص عمده فروش و خرده فروش بودن مطالب مهمی در کانال زیر وجود دارد که پیشنهاد میکنم حتما عضو شوید

تلگرام:    https://t.me/Eotur
واتساپ:   https://chat.whatsapp.com/HLT2cgmSnvpAI8dp8fihZc
web:
www.younesi.professora.ir
 اینتاکدمشاغل:http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1685705404جدول_اینتا_کد_مالیاتی_برای_همه_مشاغل(دکتر_یونسی_-خزانه_دار_اتحادیه_صوتی_تصویری_تلفن_همراه_تهران).pdf
Get Adobe Flash player
http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1685706007سمینار.jpg

سمینار بزرگ تکالیف مهم مالیاتی ویژه فروشندگان تلفن همراه و لوازم جانبی * در بازار چارسو برگزار می گردد *

16 اسفند 1401

سمینار بزرگ تکالیف مهم مالیاتی ویژه فروشندگان تلفن همراه و لوازم جانبی* در بازار چارسو برگزار می گردد* دکتر محمد یونسی *عضو هیأت مدیره اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی، آلات موسیقی خبر داد که در روز یک شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ سمینار بزرگ تکالیف مالیاتی صنف تلفن همراه و لوازم جانبی در محل بازار چارسو با ارائه *دکتر سید زین العابدین امینی، عضو هیأت علمی دانشگاه و مشاور امور مالیاتی برگزار می گردد. وی اظهار داشت یکی از دلایل اصلی اصطحکاک بیش از حد صنف موبایل با سازمان امور مالیاتی، عدم اشراف فعالین این رسته به مقررات و قوانین حاکم در زمینه مالیات است. گردش مالی بسیار بالا ولی سود بسیار اندک دلیل واضح مظلومیت این صنف در مواقع رسیدگی مالیاتی است. از آنجائیکه کسبه این نوع فعالیت ها معمولا به تکالیف مالیاتی خود درست و کامل عمل نمی کنند، در زمان رسیدگی به پرونده مالیاتی هیچ دلیل و مدرکی برای دفاع از حقوق حقه خود ندارند.لذا کمیسیون آموزش اتحادیه، برآن شده است تا این آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و مشق مالیات منصفانه، را در راستای اهداف آموزشی خود محقق کند. به همین دلیل از خدمات علمی یکی از افراد حاذق مباحث مالیاتی با حدود دو دهه تجربه در این حوزه برای تحقق این هدف بهره خواهد برد. این سمینار در راستای مسئولیت اجتماعی اتحادیه به صورت رایگان برگزار می گردد و از همه کسبه و همکاران صنف موبایل و لوازم جانبی برای شرکت در این دوره مهم، ضروری و کاربردی دعوت بعمل می آید.جهت دریافت اطلاعات و دانش بروز در حوزه صنقی و مالیاتی در کانال زیر عضو شوید

 https://t.me/Eotur

https://t.me/Eotur

 http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1678191575اتحادیه.jpg

هر آنچه باید اعضای صنف برای داشتن یک واحد صنفی پویا و قانونمندبدانند.

10 اسفند 1401
هر آنچه باید اعضای صنف برای داشتن یک واحد صنفی پویا و قانونمندبدانند.
این کانال توسط دکتر محمد یونسی عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری،تلفن همراه ، لوازم جانبی وادوات موسیقی تهران اداره میشود
جهت دریافت اطلاعات و دانش بروز در حوزه صنقی و مالیاتی در کانال زیر عضو شوید
https://t.me/Eotur
 
 https://t.me/Eotur

http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1677677551httpst.meEotur.jpg

*اولین سیمنار مالیاتی اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در اتحادیه صوت و تصویری، تلفن همراه و آلات موسیقی برگزار شد*.

7 اسفند 1401

*اولین سیمنار مالیاتی اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیاندر اتحادیه صوت و تصویری، تلفن همراه و آلات موسیقی برگزار شد*. به همت هیأت مدیره جدید اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی،آلات موسیقی سمینار تخصصی آموزش مالیات در عرصه قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در روز شنبه مورخه 06/12/1401 با ارائه *دکتر سید زین العابدین امینی*، عضو هیأت علمی دانشگاه و مشاور امور مالیاتی در محل اتحادیه تشکیل شد. وی در این جلسه ضمن تشریح قانون مذکور و تکالیف مودیان برای اجرایی نمودن صحیح قانون، به جزئیات، نحوه ثبت نام در نظام مالیاتی، نحوه تهیه پایانه فروشگاهی، نحوه دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی از سامانه عضویت درکارپوشه، پیکربندی پایانه فروشگاهی و حافظه مالیاتی، صدور صورتحساب و ارسال آن به سازمان امور مالیاتی و همچنین پاسخ به سوالات مطرح شده توسط اعضای صنف پرداخت. دکتر امینی ادامه داد که، کلیه اشخاصی که در قانون مشخص شده اند، باید برای ثبت نام در سامانه مودیان اقدام کنند. گرچه بدون ثبت نام در این سامانه، امکان دریافت پایانه های فروشگاهی وجود دارد اما برای مودیانی که مشمول قانون مذکور شده اند و به تکالیف خود عمل نکنند، جریمه‌های سنگینی درنظر گرفته شده است. این سامانه در واقع پل ارتباطی واحدهای صنفی و تجاری با سازمان امور مالیاتی است. قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، در6 فصل و 29 ماده‌ها و تبصره‌های مختلف، برای اطلاع اشخاص حقوقی و صنوف تدوین شده است. *دکتر محمد یونسی* عضو هیات مدیره و خزانه دار اتحادیه نیز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، اشعار داشت که پرداخت مالیات روز به روز در حال تغییر و تحول است، نحوه دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی و صدور صورتحساب‌های مربوط به آن، در حال الکترونیکی شدن است. تمامی مشمولان پرداخت مالیات این صنف که از درگاه‌های الکترونیکی و پایانه‌های فروشگاهی استفاده می‌کنند، موظف به ثبت نام در سامانه مودیان هستند. نحوه کار و آموزش ثبت نام در سامانه مودیان، چیزی نیست که بخواهید از آن غفلت کنید. جریمه‌های مالیاتی سنگین در انتظار مشمولانی خواهد بود که صورتحساب خود را به موقع پرداخت نکنند. پر کردن اظهارنامه برای واحدهای صنفی دارای درگاه الکترونیک در حال حذف شدن است و برای فعالان اقتصادی در سامانه مودیان، اظهار نامه سیستمی تولید می‌شود.*دراختتامیه سمینار، محمد رضا رمضان رئیس اتحادیه*؛ ضمن برشمردن اهمیت بالای موضوع مطروحه، گفت؛ خرده فروشی‌ها، واحدهای صنفی، سایت‌های فروشگاهی و خدماتی این صنف که با درگاه پرداخت الکترونیک، رایانه‌ها و هر وسیله دیگری که امکان اتصال به شبکه پرداخت اینترنتی را دارد، مشمول قانون پایانه فروشگاهی هستند و برای دریافت صورتحساب و صدور آن بایستی از سامانه مودیان استفاده کنند. وی این نوید را داد که جلسات علمی و توجیهی با این سبک در اتحادیه ادامه دار خواهد بود. 

www.estm.ir

www.younesi.professora.ir

 http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1677440776WhatsApp_Image_2023-02-26_at_23.13.02.jpg

آدرس کانال دکتر محمد یونسی در شبکه آپارات(برای دیدن ویدیو های جدید دنبال کنید)

17 شهريور 1401

آدرس کانال دکتر محمد یونسی در شبکه آپارات(برای دیدن ویدیو های جدید دنبال کنید)

 https://www.aparat.com/Dr.mohammad_younesi

آدرس کانال دکتر محمد یونسی در شبکه آپارات(برای دیدن ویدیو های جدید دنبال کنید)

 

http://younesi.professora.ir/uploads/user2490/1662633294small.jpghttps://www.aparat.com/Dr.mohammad_younesi

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم